2019年7月10日

不是影評:Toy Story 4《反斗奇兵4》



嘩,對上一次看Toy Story,原來是9年前!重看自己寫的 影評,竟然一點印象都沒有!

今次入場看Toy Story 4,的而且確是情意結。事前沒期望,最感興趣是聽到我偶像奇洛李維斯 (Keanu Reeves) 聲演的勁爆公爵(Duke Caboom),chok都得好搞笑,其實都有驚喜的。




記憶中有很多可愛玩具,如胡迪、巴斯光年、翠絲、三眼仔、薯蛋頭、彈弓狗,可惜大家都變了大茄(喱啡)主角反而是胡迪和牧羊女!今次的角色設計都成熟了,已經不是單純的玩具,有自己開創新天地的想法。尤其是牧羊女,型到似rambo,仲充滿住迪士尼女性主義抬頭的意識。


 新角色有小叉「Forky」,一直以為自己是垃圾,但得到胡迪的鼓勵,它才有自己的身份認同。另外勁爆公爵勁搞笑,其實係kai kai地,很多人喜歡下把位的Ducky & Bunny,專搞爛gag,我個人唔太鍾意它的造型,但笑位係好精準的。廣東話配音由奴與占負責,應該更抵死有趣。


最令我感動係,一班朋友仔「齊上齊落」,「一個都不能少」的團結精神,感觸。


我看果場係有小朋友的,大放笑彈,大人和小朋友的笑位唔同,但總算喺呢個咁沉重的時候,好好輕鬆一下心情啦。

沒有留言:

張貼留言